راز پرونده مفقودی دختر بچه 11 ساله اصفهانی فاش شد

آفتاب نیوز :

سرهنگ«حسین تُرکیان» در گفت و گویی در خصوص پرونده مفقود شدن دایانا آزادمنش دختر بچه 11 ساله اصفهانی، اظهار کرد: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر 11 ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر 11 ساله خود برداشت و گفته است که در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی او را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر 11 ساله خود، کارآگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

وی در پایان افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، برای انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راز پرونده مفقودی دختر بچه 11 ساله اصفهانی فاش شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راز پرونده مفقودی دختر بچه 11 ساله اصفهانی فاش شد"، کلیک کنید.