«فلک الافلاک» در بین 5 جاذبه پربازدید ایران

آفتاب نیوز :

عطا حسن پور امروز یکشنبه در گفتگو با رسانه ها، اظهار داشت: بر اساس آمار منتشر شده روز های 10 و 11 فروردین جاری، قلعه «فلک الافلاک» پس از تخت جمشید، حافظیه، سعدیه و مجموعه سعدآباد در رتبه پنجمین جاذبه پربازدید کشور قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: پس از قلعه «فلک الافلاک»، آثاری همچون پاسارگاد، طاق بستان، باغ فین، چهل ستون، شوشتر و کاخ گلستان قرار گرفته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، تصریح کرد: با آغاز تعطیلات نوروزی و از 25 اسفند سال گذشته تا پایان 11 فروردین جاری، 96 هزار و 801 نفر بازدیدکننده از قلعه «فلک الافلاک» بازدید کرده که در نوع خود بی نظیر بوده است.

حسن پور، با اشاره به بازدید هشت هزار و 215 بازدیدکننده در روز یازدهم فروردین از این اثر تاریخی، اظهار داشت: این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل هشت هزار و 18 نفر از این جاذبه تاریخی استان بازدید کرده و در سال های اخیر هم در میان پنج جاذبه پربازدید کشور قرار گرفته است.

وی گفت: جاذبه های تاریخی لرستان پس از استان های فارس و تهران در رتبه سوم پربازدیدترین جاذبه های تاریخی کشور قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«فلک الافلاک» در بین 5 جاذبه پربازدید ایران" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«فلک الافلاک» در بین 5 جاذبه پربازدید ایران"، کلیک کنید.